poniedziałek, 27 maja 2013

ELEKTRYCZNOŚĆ


ELEKTRYCZNOŚĆ

  • Nie wyciągaj wtyczki z gniazdka ciągnąc za sznur.
  • Nie naprawiaj przewodów elektrycznych taśmą izolacyjną, samoprzylepną lub plastrem. 
  • Nie dotykaj mokrymi rękami urządzeń elektrycznych.
  • Nie korzystaj z urządzeń elektrycznych w czasie kąpieli w wannie lub pod prysznicem.
  • Przed naprawą sprzętu elektrycznego odłącz go od prądu. Pamiętaj o tym wymieniając żarówkę.
  • Stosuj zawsze gniazdka z bolcem.
  • Nie używaj bez nadzoru urządzeń elektrycznych takich jak: żelazko, grzałka, piecyk elektryczny. 
  • Nie używaj zawilgoconego sprzętu elektrycznego.

7 komentarzy:

  1. Niby są to oczywiste porady, ale niestety ludzie często zapominają o tych zasadach i dochodzi do tragedii. Dzięki wielkie, że umieściłeś na tej stronie www najważniejsze rzeczy, o których musimy pamiętać w kontakcie ze sprzętem elektrycznym. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dobre porady jeżeli ktoś nie wie jak prąd może na nas zadziałać. W końcu dziś każdy z nas ma całą masę odbiorników na prąd w domu i jestem zdania, że lubimy wszyscy płacić niższe rachunki. Moim zdaniem bardzo ciekawą ofertę ma dostawca https://poprostuenergia.pl/ gdzie faktycznie stawki za energię elektryczną są o wiele niższe.

    OdpowiedzUsuń
  3. W dzisiejszych czasach raczej każdy z nas nie wyobraża sobie życia bez elektryczności i muszę powiedzieć, że ja także. Jestem także zdania, że doskonałym wyborem jest montaż instalacji fotowoltaicznej. Dlatego ja również skorzystałam z usług firmy http://inovativ.pl/ która zna się na fotowoltaice jak mało kto.

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak naprawdę jeśli chodzi o elektryczność to ja raczej samodzielnie się do żadnych napraw nie zabieram. Za każdym razem wolę zadzwonić po elektryka z https://wzu-energpol.pl/ i wiem, że jest to zdecydowanie najlepsze rozwiązanie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślę, że jeszcze warto jest wspomnieć o tym, iż w przypadku samej elektryczności na pewno ważnym jest to aby cała instalacja była wykonana właściwie. Ja mogę od razu polecić doskonałego elektryka z http://www.elektryk-krakow.pl/ który jak dla mnie jest zdecydowanie bardzo dobrym specjalistą.

    OdpowiedzUsuń